Jak się przyłączyć
Podmioty lub osoby fizyczne zainteresowane przyłączeniem swojego domu (obiektu) do miejskiej sieci ciepłowniczej mogą kontaktować się z Działem Ciepłownictwa.
W Dziale Ciepłownictwa otrzymają Państwo bezpłatną informację na temat zasad i warunków podłączenia do sieci ciepłowniczej oraz dalszej procedury postępowania.
Podłączenie do sieci Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. to kilka prostych kroków:
1. Należy złożyć wypełniony „Wniosek o wydanie warunków technicznych na podłączenie obiektu do systemu ciepłowniczego ZEC .” w Dziale Ciepłownictwa lub w Sekretariacie:
– osobiście w siedzibie ZEC Sp. z o.o. ul. Kąpielowa 5 (pon. – pt. 7.00 – 15.00)
– pocztą na adres siedziby ZEC Sp. z o.o.
Wraz z wnioskiem prosimy o załączenie dokumentów wyszczególnionych we wniosku o podłączenie
Wniosek o podłączenie do sieci ciepłowniczej. (link)
W ciągu miesiąca zostaną przygotowane warunki wstępne/oferta.
2. W przypadku zaakceptowania oferty przez składającego wniosek, przygotowana zostaje umowa o przyłączenie
3. Po podpisaniu umowy przyłączeniowej dokumentacja jest przekazywana do realizacji do Działu Ciepłownictwa
4. Dział Ciepłownictwa podaje termin rozpoczęcia i zakończenia prac zgodnie z zapisami w umowie o przyłączenie
Kontakt z Działem Ciepłownictwa:
– telefonicznie pod numerem:
– osobiście w siedzibie ZEC Sp. z o.o. ul. Kąpielowa 5 (pon. – pt. 7.00 – 15.00)
5. Po zakończeniu prac związanych z podłączeniem zostaje podpisany protokół odbioru robót
6. Kolejny etap to podpisanie umowy na dostawę ciepła